Najčastejšie chyby pri snahe o otehotnenie.

Rada by som sa s vami podelila o pár postrehov, ktoré som zaznamenala počas moje praxe s klientkami, ktoré sa snažili o otehotnenie. Sú to najčastejšie chyby, ktorých sa ženy pri snahe o otehotnenie  často nevedomky dopúšťajú. Tieto chyby často vedú aj k celkovému psychickému a fyzickému zhoršeniu ich stavu.

Ak chcete otehotnieť, tak takémuto prístupu sa radšej vyhnite.

1. Nepravidelnosť

Nepravidelný každodenný režim vedie k zvyšovaniu stresu. Snažte sa vniesť do svojho  života pravidelný režim. Vstávať a chodiť spať v rovnakú hodinu, pravidelne sa stravovať, pravidelne cvičiť a pravidelne oddychovať.

2. Opúšťanie sa

Melanchólia a zármutok nie je stav, ktorý by prospel k otehotneniu. Práve naopak. Nájdite si  aktivity, ktoré vás pozitívne naladia.

3. Izolácia

Ženy, ktoré nemôžu otehotnieť, často samé seba izolujú od priateľov, rodiny, aktivít, ktoré majú rady  a zatvárajú sa do svojho smútku. Hore hlavu. Tadiaľto cesta nevedie. Dovoľte si samej sebe zmenu. Vyskúšajte nové pozitívne veci, ktoré ste vždy túžili vyskúšať.

4. Porovnávanie sa

„Ona má a ja ešte nie. Kde robím chybu?“ Túto vetu často počúvam od klientok.  Nuž, ani v prírode nerodí všetko naraz. Sústreďte sa na samú seba a prestaňte riešiť svoje okolie.

5. Neustále čítanie diskusných fór na internete

Je dobré sa zorientovať, ale nič netreba preháňať.  Namiesto sedenia pred PC sa zodvihnite a urobte niečo pre svoje zdravie a pozitívnu myseľ.

6. Bezmocnosť

Ak uveríte, že sa už nič nedá robiť, tak to aj tak bude. Ak uveríte, že je možná zmena k lepšiemu, tak sa aj tak stane.

7. Pochybovanie o sebe a svojom tele

Ak vy sama sebe neveríte, že môžete otehotnieť, tak potom kto má vo vás veriť? Dôvera vo svoju vlastnú ženskosť je základným kameňom vášho úspechu.

Je dôležité si uvedomiť, že každý má svoju plodnosť vo svojich rukách. Každá žena, ktorá plánuje tehotenstvo by mala tomu prispôsobiť aj svoje životné tempo, stravovacie návyky a celkovú starostlivosť o seba. Je odborníkmi preukázateľné, že pokiaľ sa žena 3 mesiace pred otehotnením  zdravšie stravuje, pravidelne relaxuje, tak má menšie problémy s otehotnením a aj s tehotenstvom a samotným pôrodom.